Gyakran ismételt kérdések

Nyomtatóbarát változatPDF változat

Témakör: hulladékszállítási közszolgáltatás

 

  1. Mi szükséges a szerződéskötéshez?
    Lakcímkártya, személyi azonosságot igazoló dokumentumok, lakcímkártya, személyi azonosságot igazoló dokumentumok, adásvétel esetén az adás-vételi szerződés első és utolsó oldalának másolata.  (Cég esetén cégadatok.)
  2. Milyen mértékűek az ürítési díjak?
    2013. július 1-től a rezsicsökkentést célzó intézkedések miatt a 2012. évi Hulladékról szóló törvény szerint a magánszemély ingatlantulajdonosok, költségvetési szervek, társasházak, lakásszövetkezetek a 2012. április 14-én érvényes díj 4,2%-kal emelt összegének 90%-át fizetik, a gazdálkodó szervezetek a 2012. december 31-én érvényes díj 4,2%-kal emelt összegét.
  3. Mely héten történik a kommunális, szelektív, zöldhulladék gyűjtése?
    Lásd. Depónia Nonprofit Kft. - Településkereső -Hulladéknaptár
  4. Mikorra kell kitenni a hulladékot?
    Szállítási napon reggel 6 órára kell kikészíteni a hulladékot (legyen az zöld, szelektív vagy kommunális hulladék.)
  5. Hová kell kihelyezni a hulladékot?
    A lakóingatlan előtti közút mellé, jól látható és megközelíthető helyre.
  6. Mekkora mennyiségű hulladékot szállítanak el?
    Kommunális hulladék esetén a szerződésben foglalt mennyiséget. Zöldhulladék esetén Székesfehérváron ill. vidéken is a matricával ellátott zsákok és kötegek kerülnek elszállításra. Szelektív hulladék esetén nincs megkötés.
  7. Mi a teendő többlethulladék esetén?
    A települési vegyes többlethulladékot Depónia emblémás hulladékgyűjtő zsákban kell kihelyezni, melyet elszállítunk. A többlet zöldhulladék érvényes zöldhulladék matricával ellátott áttetsző zsákban (max. 120 l űrtartalmú) illetve kötegekben (max. 70 cm hosszú, 50 cm átmérőjű) kerül elszállításra. A telelpülési vegyes többlethulladék gyűjtésére szolgáló Depónia emblémás zsák, illetve zöldhulladék elszállítására feljogosító zöldhulladék matrica ügyfélszolgálatainkon, illetve a kijelölt helyeken vásárolható. (Az aktuális árusítóhelyekről érdeklődjön ügyfélszolgálatai irodáink elérhetőségeinek egyikén.)
  8. Számla reklamáció esetén hova fordulhatok?
    Írásban a 8000 Székesfehérvár, Sörház tér 3. postacímre ill. az ugyfel@deponia.hu e-mail címre vagy a 06-22/504-412 telefonszámon lehet.
  9. Szállítási reklamáció illetve edénytörés esetén hova fordulhatok és mi a teendő?
    A lehető legrövidebb időn belül be kell jelenteni az ügyfélszolgálatnál a 06-22/504-412 telefonszámon vagy az ugyfel@deponia.hu e-mail címre.
  10. Elmaradt szállítás pótlása mikor történik?
    Az időjárási körülmények miatt elmaradt szállítás pótlása a következő ürítési napon történik, a felhalmozódott hulladékot plusz zsákban elvisszük. Az ügyfélszolgálatnál jelezni kell a 06-22/504-412 telefonszámon vagy az ugyfel@deponia.hu e-mail címen.
  11. Konténerrendelés esetén mi a teendő?
    A Szerződéses Partnereink számára 06-22/511-314 ill. 06-30/530-2061 telefonszámon vagy a kontener@deponia.hu e-mail címen a szállítást megelőző munkanapon 14.00 óráig adategyeztetés mellett. Eseti konténerrendeléssel kapcsolatban további információ: Continus Nova Kft. honlapján.
  12. Tudnivalók a lomtalanításról általában:
    Hulladékszállítás / Lakossági ügyfelek illetve a Lomtalanítás menüpontban
  13. Hogyan lehet az ingyenes karton-és fóliajáratot igénybevenni?
    Írásban kell jelezni az igény a 8000 Székesfehérvár, Sörház tér 3. postacímre ill. a kontener@deponia.hu e-mail címre. Meg kell adni a várható mennyiséget, igényelt szállítási gyakoriságot. A kartondobozokat a könnyebb szállítás érdekében kérjük kötegelve gyűjteni.
  14. Hol találok szelektív gyűjtőszigetet?
    Lásd Szelektív hulladék / Szelektív szigetek menüpontnál.