Facebook - Depónia Nonprofit Kft. Instagram - Depónia Nonprofit Kft. YouTube - Depónia Nonprofit Kft. Keresés - Depónia Nonprofit Kft.
Engedélyezés
Depónia Nonprofit Kft.
Hulladékszállítási menetrendek
és fontos információk egy helyen
Depónia Nonprofit Kft.
Szelektív hulladékgyűjtéssel
tegyen Ön is környezetünk tisztaságáért
MOHU
  • 0
  • 1
  • 2

Gyakran ismételt kérdések

Témakör: hulladékszállítási közszolgáltatás

  1. Mi szükséges a szerződéskötéshez?
    Lakcímkártya, személyi azonosságot igazoló dokumentumok, adásvétel esetén az adás-vételi szerződés első és utolsó oldalának másolata, továbbá bérlés esetén bérleti szerződés. (Cég esetén cégadatok.)
  2. Az ingatlant érintő változások bejelentése milyen módon történik (tulajdonos változás, lakatlanság, költözés stb.)?
    Online Ügyfélszolgálaton vagy e-mailen (ugyfel@deponia.hu) keresztül, továbbá személyesen Ügyfélszolgálatainkon vagy postai úton (8000 Székesfehérvár-Csala, Pénzverővölgy, Hrsz: 020087/8). Szerződéskötés, tulajdonosváltozás, postacímváltozás, szüneteltetés bejelentés esetén – amennyiben ez elektronikusan vagy postai úton történik – a megfelelő formanyomtatványt szükséges csatolni.
  3. Milyen mértékűek az ürítési díjak?
    2013. július 1-től a rezsicsökkentést célzó intézkedések miatt a 2012. évi Hulladékról szóló törvény szerint a magánszemély ingatlantulajdonosok, költségvetési szervek, társasházak, lakásszövetkezetek a 2012. április 14-én érvényes díj 4,2%-kal emelt összegének 90%-át fizetik, a gazdálkodó szervezetek a 2012. december 31-én érvényes díj 4,2%-kal emelt összegét. Bővebben lásd. Depónia Nonprofit Kft. - Településkereső - Hulladékgazdálkodási közszolgáltatás alkalmazott díjai (településenként)
  4. Mely héten történik a kommunális, szelektív, zöldhulladék gyűjtése?
    Lásd. Depónia Nonprofit Kft. - Településkereső -Hulladéknaptár
  5. Mikorra kell kitenni a hulladékot?
    Szállítási napon reggel 6 órára kell kikészíteni a hulladékot (legyen az zöld, szelektív vagy kommunális hulladék).
  6. Hová kell kihelyezni a hulladékgyűjtő edényt?
    A lakóingatlan előtti közút mellé, jól látható és megközelíthető helyre, úgy hogy az se a gyalogos, se a járműforgalmat ne akadályozza. Amennyiben az ingatlan nem megközelíthető, úgy a Közszolgáltatóval előre egyeztettet módon szükséges kihelyezni.
  7. Ünnepi hulladékszállítás
    Ünnepnapokon a szállítás zavartalan.
  8. Mekkora mennyiségű hulladékot szállítanak el?
    Kommunális hulladék esetén a szerződésben foglalt mennyiséget. Zöldhulladék esetén Székesfehérváron ill. vidéken is a matricával ellátott zsákok és kötegek kerülnek elszállításra. Szelektív hulladék esetén nincs megkötés.
  9. Mi a teendő többlethulladék esetén?
    A települési vegyes többlethulladékot Depónia emblémás hulladékgyűjtő zsákban kell kihelyezni, melyet elszállítunk. A többlet zöldhulladék érvényes zöldhulladék matricával ellátott áttetsző zsákban (max. 110 l űrtartalmú) illetve kötegekben (max. 70 cm hosszú, 50 cm átmérőjű) kerül elszállításra. A telelpülési vegyes többlethulladék gyűjtésére szolgáló Depónia emblémás zsák, illetve zöldhulladék elszállítására feljogosító zöldhulladék matrica ügyfélszolgálatainkon, illetve a kijelölt helyeken vásárolható. (Az aktuális árusítóhelyekről tájékozódjon a Depónia Nonprofit Kft. - Településkeresőjén keresztül vagy érdeklődjön Ügyfélszolgálatai irodáink elérhetőségeinek egyikén.)
  10. Számla, illetve egyéb szerződéssel kapcsolatos reklamáció esetén hova lehet fordulni?
    Írásban a 8000 Székesfehérvár-Csala, Pénzverővölgy, Hrsz: 020087/8 postacímre ill. az ugyfel@deponia.hu e-mail címre vagy a 06-22/507-419 telefonszámon lehet, továbbá Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül.
  11. Szállítási reklamáció, edénytörés esetén hova lehet fordulni?
    Írásban a 8000 Székesfehérvár-Csala, Pénzverővölgy, Hrsz: 020087/8 postacímre ill. az szallitas@deponia.hu e-mail címre vagy a 06-22/507-419 telefonszámon lehet, továbbá Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül. 
  12. Elmaradt szállítás pótlása mikor történik?
    Az időjárási körülmények miatt elmaradt szállítás pótlása a következő ürítési napon történik, a felhalmozódott hulladék, a szerződött mennyiséggel megegyező méretű és darabszámú, tetszőleges zsákban elszállításra kerül. A kimaradt szállítást a 06-22/507-419 ügyfélszolgálati telefonszámon vagy az ugyfel@deponia.hu e-mail címen szükséges bejelenteni. 
  13. Konténerrendelés esetén mi a teendő?
    A Szerződéses Partnereink számára 06-22/511-314 ill. 06-30/530-2061 telefonszámon vagy a kontener@deponia.hu e-mail címen a szállítást megelőző munkanapon 14.00 óráig adategyeztetés mellett. Eseti konténerrendeléssel kapcsolatban további információ: Continus Nova Kft. honlapján.
  14. Tudnivalók a lomtalanításról általában:
    Hulladékszállítás / Lakossági ügyfelek illetve a Lomtalanítás menüpontban
  15. Hogyan lehet az ingyenes karton-és fóliajáratot igénybevenni cégek számára?
    Írásban kell jelezni az igényt a  kontener@deponia.hu e-mail címre. Meg kell adni a hulladék típusát, a várható mennyiséget, az igényelt szállítási gyakoriságot. A kartondobozokat a könnyebb szállítás érdekében kérjük lapjára hajtva és kötegelve gyűjteni.
  16. Hol találok szelektív gyűjtőszigetet?
    Lásd Szelektív szigetek menüpontnál.
  17. MOHU Mol Hulladékgazdálkodási Zrt.
     

    2023. július 01-től a MOHU Mol Hulladékgazdálkodási Zrt. veszi át a hulladékgazdálkodási koncessziós feladatokat.

    A lakosság részére szóló ismertetőket az alábbi linken találják:

    https://mohu.hu/lakossagnak