Facebook - Depónia Nonprofit Kft. Instagram - Depónia Nonprofit Kft. YouTube - Depónia Nonprofit Kft. Keresés - Depónia Nonprofit Kft.
Engedélyezés
Depónia Nonprofit Kft.
Hulladékszállítási menetrendek
és fontos információk egy helyen
Depónia Nonprofit Kft.
Szelektív hulladékgyűjtéssel
tegyen Ön is környezetünk tisztaságáért
ESZME
ESZME
Alapértékeink, melyek meghatároznak minket!
  • 0
  • 1
  • 2

Panaszkezelés

Panaszkezelés

Tájékoztatjuk, hogy panaszbejelentésre az alábbi fórumokon van lehetősége:

a)    Telefonon (csak hanghívás, hangrögzítéssel)
Hétfő - Szerda - Csütörtök: 8:00-15:00
Kedd: 7:00-19:00
Péntek: 8:00-12:00
Közszolgáltatással kapcsolatos ügyek (szerződéssel, adatváltozással, számlázással, szállítással, edényzettel és zsákkal kapcsolatos bejelentések, lomtalanítás és az ezekkel kapcsolatos panaszok):
06-1/776-7777
Depónia Nonprofit Kft. és a Continus Nova Kft. egyéb tevékenységei tekintetében (edénybérlés, edénymosás, csalai Hulladékkezelő Központ, eseti konténer megrendelés és az ezekkel kapcsolatos panaszok):
06-22/507-419 (2 gomb)

b)    Személyesen
Ügyfélszolgálai irodáinkban, melyek elérhetősége és nyitvatartása megtalálható a www.deponia.hu honlapunkon a https://deponia.hu/ugyfelszolgalati_irodak  menüpont alatt.

c)    Online ügyfélszolgálat
https://deponia.hu/form/online-ugyfelszolgalat 

d)    Postai levél, e-mail útján
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár-Csala, Pénzverővölgy, Hrsz: 020087/8
E-mail címek:
ugyfel@deponia.hu  (Számlázási ügyfélszolgálat)
szallitas@deponia.hu  (Műszaki ügyfélszolgálat)
titkarsag@deponia.hu  (Általános cégügyek)
 

Panasz:

a fogyasztó vállalkozással szemben előterjesztett, a vállalkozásnak, vagy a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó, egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányuló kifogása, a kellékszavatossági, termékszavatossági vagy jótállási igény kivételével.

Panaszkezelési szabályzat

Panaszkezelési szabályzat
MOHU Panaszkezelési szabályzat

Felettes-és felügyeleti szervek

Fogyasztóvédelmi szervek

Alávetési nyilatkozat

Társaságunk a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 36/C. § (1) bekezdése szerinti általános alávetési nyilatkotatot a székhelye szerinti Békéltető Testületnél, illetve az MKIK-nál nem tett.