Panaszkezelés
Tájékoztatjuk, hogy panaszbejelentésre az alábbi fórumokon van lehetősége:
a) Telefonon (csak hanghívás, hangrögzítéssel)
Hétfő - Szerda - Csütörtök: 8:00-15:00
Kedd: 7:00-19:00
Péntek: 8:00-12:00
Közszolgáltatással kapcsolatos ügyek (szerződéssel, adatváltozással, számlázással, szállítással, edényzettel és zsákkal kapcsolatos bejelentések, lomtalanítás és az ezekkel kapcsolatos panaszok):
06-1/776-7777
Depónia Nonprofit Kft. és a Continus Nova Kft. egyéb tevékenységei tekintetében (edénybérlés, edénymosás, csalai Hulladékkezelő Központ, eseti konténer megrendelés és az ezekkel kapcsolatos panaszok):
06-22/507-419 (2 gomb)
b) Személyesen
Ügyfélszolgálai irodáinkban, melyek elérhetősége és nyitvatartása megtalálható a www.deponia.hu honlapunkon a https://deponia.hu/ugyfelszolgalati_irodak menüpont alatt.
c) Online ügyfélszolgálat
https://deponia.hu/form/online-ugyfelszolgalat
d) Postai levél, e-mail útján
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár-Csala, Pénzverővölgy, Hrsz: 020087/8
E-mail címek:
ugyfel@deponia.hu (Számlázási ügyfélszolgálat)
szallitas@deponia.hu (Műszaki ügyfélszolgálat)
titkarsag@deponia.hu (Általános cégügyek)
Panasz:
a fogyasztó vállalkozással szemben előterjesztett, a vállalkozásnak, vagy a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó, egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányuló kifogása, a kellékszavatossági, termékszavatossági vagy jótállási igény kivételével.
Panaszkezelési szabályzat
Panaszkezelési szabályzat
MOHU Panaszkezelési szabályzat
Felettes-és felügyeleti szervek
Alávetési nyilatkozat
Társaságunk a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 36/C. § (1) bekezdése szerinti általános alávetési nyilatkotatot a székhelye szerinti Békéltető Testületnél, illetve az MKIK-nál nem tett.